У сервісних центрах МВС провели навчання для співробітників кол-центру


02 Жовтня 2017

IMG_1501
У ГСЦ МВС відбулася навчальна програма — тренінг «Успішний співробітник по роботі з телефонними лініями сервісних центрів МВС» для працівників регіональних сервісних центрів МВС та працівників відповідальних за довідковий телефон Головного сервісного центру МВС.
Головними темами стали — основні правила телефонної комунікації, подачі інформації та вирішення конфліктних ситуацій, визначення місце телефонних консультацій у побудові орієнтованої на клієнтів сервісної структури, тренування щодо роботи з голосом та контентом.
Така навчальна програма стала можлива завдяки співпраці реформи з Консультативною місією Європейського Союзу (EUAM Ukraine). Для її проведення було запрошено спеціалізованого тренера з налагодження роботи кол-центрів Антоном Корчинським, що має багаторічний досвід роботи з клієнтами з України, Німеччини, Іспанії, Великобританії, Тайланду, В’єтнаму та Малайзії.
З 2016 року новостворена структура сервісних центрів МВС розпочала налагодження роботи телефонних консультацій — тут їх надають щодня сотням замовникам послуг, оскільки якісне надання інформації кожному громадянину є пріоритетом.
EUAM Ukraine  надає підтримку сервісним центрам МВС шляхом стратегічних консультацій і практичної підтримки заходів з реформування згідно зі стандартами ЄС та міжнародними принципами належного врядування та дотримання прав людини.
Для інформування та консультування громадян щодо послуг сервісних центрів МВС працює телефон (044)290-19-88 та Фейсбук-сторінка.