З метою підвищення рівня обслуговування громадян регіональним сервісним центром МВС в Донецькій області у липні 2017 року для персоналу сервісних центрів м. Маріуполя та м. Волновахи, а також для керівників сервісних центрів МВС в Донецькій області за участю бізнес-тренера експерта з технологій бізнес-комунікацій Ольги Гулая були проведені тренінги з ефективної комунікації та клієнтоорієнтованого сервісу.
Під час тренінгів обговорювались такі питання:
- Чого бажають клієнти, що значить для них якісне обслуговування?
- Персональний та процедурний бік обслуговування
- Фактори якісного обслуговування клієнтів
- Етапи процесу обслуговування клієнту
- Розвиток навичок ефективної комунікації з клієнтами
- Якщо клієнт незадоволений…
Наша мета – це якісний сервіс, тому ми постійно намагаємось покращувати якість роботи сервісних центрів МВС Донецької області та підвищувати професійний рівень нашого персоналу!