A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Клієнт незадоволений?..Вчимось якісному сервісу!


04 Серпня 2017

З метою підвищення рівня обслуговування громадян регіональним сервісним центром МВС в Донецькій області у липні 2017 року для персоналу сервісних центрів м. Маріуполя та м. Волновахи, а також для керівників сервісних центрів МВС в Донецькій області за участю бізнес-тренера експерта з технологій бізнес-комунікацій Ольги Гулая були проведені тренінги з ефективної комунікації та клієнтоорієнтованого сервісу.

Під час тренінгів обговорювались такі питання:

  • Чого бажають клієнти, що значить для них якісне обслуговування?
  • Персональний та процедурний бік обслуговування
  • Фактори якісного обслуговування клієнтів
  • Етапи процесу обслуговування клієнту
  • Розвиток навичок ефективної комунікації з клієнтами
  • Якщо клієнт незадоволений…

Наша мета – це якісний сервіс, тому ми постійно намагаємось покращувати якість роботи сервісних центрів МВС Донецької області та підвищувати професійний рівень нашого персоналу!