Команди Міністерства внутрішніх справ та Міністерства цифрової трансформації продовжують співпрацю задля ефективної цифровізації сервісних послуг, які надаються Головним сервісним центром МВС.
Основні пріоритети у процесі впровадження онлайн-сервісів залишаються незмінними — швидкість і доступність якісних державних послуг для громадян, а також виключення корупційної складової.
«Разом із першим заступником Міністерства цифрової трансформації Олексієм Вискубом провели зустріч з експертами наших відомств, щоб обговорити спільні цілі та виклики сфери. Зараз триває технічний аудит робочих процесів у сервісних центрах МВС для виявлення причин, які викликали незручності для громадян під час отримання послуг. Крім того, домовилися з командою розробників про розширення послуг, які вже доступні в застосунку Дія», — зауважив заступник Міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко.
Нагадаємо, у Головному сервісному центрі МВС триває позапланова службова перевірка діяльності підрозділу та системне перезавантаження робочих процесів.
Департамент комунікації МВС України