В Україні завжди існував попит на придбання вживаних транспортних засобів. Але з війною він значно зріс. Через повномасштабне вторгнення рф дедалі більше українців почали відчувати потребу в засобах пересування, а тому через невелику купівельну спроможність дуже часто купують саме автівки, які вже були у використанні. Бо маючи транспортний засіб можна безперешкодно та швидко вивезти сім’ю, домашніх улюбленців, власні речі у безпечне місце.
До сервісного центру МВС Краматорська звернулася місцевий мешканець для перереєстрації автомобіля KIA OPTIMA за довіреністю, завіреною в жовтні. Під час перевірок за наявними базами встановлено, що власник автівки знаходиться в розшуку як зниклий безвісті. Реєстраційні дії зупинені, матеріали передані працівникам поліції, що прибули на виклик пильного адміністратора.
Тож не буде зайвим нагадати, що купуючи вживане авто – укладайте договір купівлі-продажу безпосередньо в сервісному центрі МВС за присутності продавця і покупця або оформлюйте онлайн у застосунку «ДІЯ».
Перереєстрація авто через додаток «Дія» дає можливість уникнути відомості про продавця, покупця та автомобіль автоматично перевіряються базами даних. Якщо авто знаходиться в розшуку, наявні обмеження чи обтяження, договір не укладається. Про це система автоматично згенерує повідомлення.
Команда Дії та сервісних центрів МВС вдосконалюють послуги для водіїв. Відтепер у Дії можна дізнатися причину відмови у перереєстрації авто. Відповідне оновлення застосунку вже доступне.
Основні причини відмови перереєстрації транспортного засобу в Дії:
- транспортний засіб перебуває у розшуку в Інтерполі;
- транспортний засіб або номерний знак перебувають у розшуку в поліції;
- одна зі сторін перебуває в розшуку в поліції;
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або паспорт відображається у базі даних поліції як втрачене;
- у продавця є чинні відкриті виконавчі провадження;
- наявні обтяження в реєстрах Міністерства юстиції щодо заборони на відчуження;
- транспортний засіб є речовим доказом у кримінальній справі.
Детальніше в новині
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.