A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Микола Рудик: цифровізація послуг в пріоритеті роботи сервісних центрів МВС


22 Листопада 2024

За 9 років з початку створення сервісні центри МВС стали високотехнологічними офісами. Цифровізація всіх процесів обслуговування стала одним з пріоритетних напрямів діяльності. Про переваги та розвиток цифрових сервісів розповів  начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик під час участі у круглому столі «Деякі питання управління корупційними ризиками: вдалі практики з виховання доброчесності у системі МВС України».

Під час виступу Микола Рудик розповів, що більшість послуг сервісних центрів МВС переведені в онлайн-площину. Їхні переваги відчули на собі як надавачі послуг, так і їх отримувачі. Завдяки автоматизації процесів спостерігається значне підвищення ефективності та продуктивності роботи підрозділів. Збільшується рівень задоволеності серед громадян, що безпосередньо впливає на підтримку позитивного іміджу.

«Онлайн-послуги дозволяють мінімізувати особисте звернення до сервісних центрів МВС та скорочують час на отримання послуг. Також усуваються потенційні корупційні ризики. Наші послуги доступні у найвіддаленіших куточках країни та за кордоном», – розповів начальник Головного сервісного центру МВС.

У форматі онлайн громадянам доступні такі послуги:

  • перереєстрація транспортних засобів у застосунку Дія;
  • обмін та відновлення посвідчення водія;
  • продовження відповідального зберігання номерних знаків;
  • призначення належного користувача;
  • бронювання номерних знаків;
  • замовлення індивідуальних номерних знаків.

Починаючи з 23 травня 2023 року в місті Вишгород Київської області розпочав роботу онлайн сервісний центр МВС, який працює в режимі 24/7. Працівники цього підрозділу обробляють заявки на обмін посвідчення водія, подані через Портал Дія та Кабінет.

«Аби уникнути нарікань від громадян та вчасно надавати усім послуги, нам вдалося збільшити кількість працівників із 17 до 43. Станом на сьогодні онлайн було здійснено обмін понад 192 тисяч посвідчень водія», – розповів начальник Головного сервісного центру МВС.

Також Микола Рудик розповів про ще один важливий напрям роботи – співпраця з центрами надання адміністративних послуг. На сьогодні укладено 233 узгоджених рішення з ЦНАПами для надання послуг сервісних центрів МВС. Станом на зараз послуги надають 97 ЦНАПів. З початку 2024 року вони здійснили майже 36 тисяч реєстраційних операцій з транспортними засобами та видали понад 22,6 тисяч посвідчень водія.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.