A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Заступниця Міністра внутрішніх справ Катерина Павліченко перевірила сервісні центри МВС у Полтавській області


10 Травня 2024

Сервісні центри МВС активно впроваджують принципи безбар’єрності у наданні послуг. Це облаштування приміщень та використання правильної термінології адміністраторами. Аби перевірити, чи за всіма правилами надаються послуги особам з інвалідністю, заступниця очільника МВС Катерина Павліченко завітала до Регіонального сервісного центру МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях та до територіального сервісного центру МВС № 5341 на Полтавщині. Катерина Павліченко ознайомилась з умовами обслуговування людей з інвалідністю в адміністративному приміщенні.

На сьогодні надання послуг сервісними центрами МВС в Полтавській області відповідає всім вимогам доступності та безбар’єрності послуг для кожного:

  • наявні місця для паркування транспортних засобів для осіб з інвалідністю;
  • ширина дверей на вході дає можливість безперешкодного доступу до приміщення осіб з особливими потребами, в тому числі на візку;
  • при вході в приміщення є системи виклику персоналу для осіб з інвалідністю;
  • безбар’єрне приміщення й некабінетна система обслуговування;
  • у приміщенні обладнана санітарна кімната, наявні таблички та вказівники;
  • забезпечено доступ до офіційного веб-сайту центру надання адміністративних послуг особам з порушенням зору;
  • адміністратори користуються в роботі «Словником безбар’єрності».

«Рівні можливості для кожного. Саме за таким принципом сервісні центри МВС Полтавщини надають послуги для наших співгромадян,» — розповіла заступниця начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко.

14 квітня 2021 року Кабінетом міністрів України було схвалено «Національну стратегію із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року». Метою Стратегії є створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.